حراج آخرسال آقای دارو حراج آخرسال آقای دارو
تناسب اندام

برای چاقی چه قرصی بخوریم؟

برای چاقی چه قرصی بخوریم؟

امروزه در تبلیغات بسیار ایده‌ها و روش‌هایی برای کاهش وزن مشاهده می‌کنید، اما همه به دنبال کاهش وزن نیستند. چرا که بسیاری از افراد از لاغری خود رنج می‌برند. آن‌ها دنبال راه‌های افزایش وزن و بهترین قرص چاقی می‌گردند. همه ما می‌دانیم که درست مانند کاهش وزن که کاری سخت است، افزایش وزن نیز هم می‌تواند دشوار باشد.

آنچه در این مقاله میخوانیم
  • افزایش وزن چیست و چرا مهم است؟
  • بیماری‌هایی که در اثر کمبود وزن به وجود می‌آیند
  • معرفی بهترین قرص چاقی و افزایش وزن
  • امکان بازگشت به وزن قبلی با مصرف بهترین قرص چاقی وجود دارد؟
  • کدام ویتامین‌ها در افزایش وزن مؤثر هستند؟
  • سخن پایانی

افزایش وزن چیست و چرا مهم است؟

همانطور که گفته شد اغلب افزایش وزن می‌تواند بسیار دشوار باشد همانند بسیاری از افرادی که بدنبال کاهش وزن هستند. اما نمی‌دانند که اگر برخی از مواد غذایی را به جدول رژیم غذایی خود بیفزایند، می‌توانند وزن سالم زیادی به دست آورند که به آنها کمک می‌کند سالم اما با سطح تناسب‌اندام خوب به نظر برسند. افزایش وزن به‌ عنوان بیشتر شدن وزن بدن، کمک به افزایش توده عضلانی، رسوب چربی یا تجمع مایعات اضافی بدن تعریف می‌شود.

معرفی بهترین قرص چاقی و افزایش وزن

بیماری‌هایی که در اثر کمبود وزن به وجود می‌آیند 

افرادی که از کم بودن وزن خود رنج نمی‌برند به طور معمول کالری کافی برای سوخت بدن خود دریافت نمی‌کنند. افراد لاغر از سوءتغذیه رنج می‌برند. سوءتغذیه بدین گونه تعریف می‌شود که شما ویتامین‌ها و مواد معدنی کافی را از غذا دریافت نمی‌کنید. اگر از کمبود وزن رنج می‌برید، ممکن است در معرض خطر و مشکلات زیر باشند:


استخوان‌های شکننده
کمبود ویتامین D و کلسیم به همراه وزن کم بدن می‌تواند سبب ضعف در استخوان‌ها و پوکی‌استخوان شود.

تأخیر در رشد بدن
این امر علی الخصوص در کودکان و نوجوانان قابل مشاهده است؛ چرا که بدن آن‌ها برای رشد و سالم ماندن به مواد مغذی بسیاری نیاز دارد.

کم‌خونی
این مسئله می‌تواند به دلیل کمبود ویتامین‌های آهن، فولات و B12 باشد. هم‌چنین کم خونی باعث سرگیجه، خستگی و سردرد شود.

مسائل باروری در زنان
وزن کم بدن می‌تواند منجر به پریودهای نامنظم، عدم پریود شدن و در نتیجه ناباروری شود.

ضعف در سیستم ایمنی بدن 
هنگامی‌که فردی مواد مغذی کافی دریافت نکند، بدن نمی‌تواند انرژی ذخیره کند. این مسئله مبارزه با بیماری را سخت می‌کند. گرچه احتمال دارد بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن پس از بیماری دشوار باشد.

ریزش مو
کمبود وزن بدن سبب نازک شدن موها و ریزش آن می‌شود. همچنین می‌تواند خشکی، نازک شدن پوست و مشکلات سلامتی دندان‌ها و لثه‌ها را به همراه داشته باشد. برای درمان ریزش مو می‌توان آمپول بیوتین و بپانتن اکتوورکو را تزریق نمود.

معرفی بهترین قرص چاقی و افزایش وزن

اگر قصد افزایش وزن دارید و از لاغری خود رنج می‌برید و به دنبال بهترین قرص چاقی هستید در ادامه به بهترین قرص چاقی از نظر مردم خواهیم پرداخت:

قرص شیکوریدین دینه
این دارو جز بهترین قرص‌ها برای چاقی بشمار می‌رود؛ چرا این فراورده کاملاً گیاهی است. ترکیبات اصلی قرص شیکوریدین دینه عصاره ریشه کاسنی، دانه شنبلیله و اسانس رازیانه است. این داروی گیاهی سبب کاهش قند خون و افزایش اشتها می‌شود که در نهایت در افزایش وزن بسیار تاثیر گذار است. برای رسیدن به نتیجه دلخواه توصیه می‌شود از قرص شیکوریدین 3 بار در روز و هر بار قبل از غذا استفاده شود. مصرف این قرص برای افزایش اشتها و وزن‌گیری در کودکان خردسال توصیه نمی‌شود.

خارج شدن از استپ وزنی

قرص تاپ لوور ویتافلش
قرص ویتافلش یکی از بهترین قرص چاقی خارجی محسوب می‌شود که شامل مخمر شیر، آبجو، پروتئین و کربوهیدرات می‌باشد؛ درنتیجه مصرف این قرص در کوتاه مدت سبب افزایش وزن می‌شود. از دیگر فواید این قرص می‌توان به تقویت سیستم ایمنی، رفع خستگی، درمان آکنه و خشکی پوست، درمان التهابات روده بزرگ و یبوست اشاره نمود.

قرص فت فست
این محصول ساخت کشور آمریکا بوده و با ترکیبات گیاهی خود سبب افزایش اشتها می‌شود. این دارو جز بهترین قرص چاقی امریکایی بشمار می‌رود. اثر مؤثر و ترکیبات مفید این قرص سبب شده افراد زیادی جذب آن شوند. در قرص فست فت حاوی ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی مثل آهن، مس، منیزیم و فسفر می‌باشد. افراد ۱۴ تا ۶۰ سال مجاز به استفاده از این قرص هستند.

قرص چاقی سوپر فت فست نیو
این محصول را می‌توان به‌عنوان بهترین قرص چاقی معرفی نمود که هدف اصلی آن افزایش اشتها و جذب مواد غذایی و تبدیل پروتئین به ماهیچه و در نهایت چاق شدن اندام‌ها در بدن است. یکی از ویژگی‌های خوب این قرص آن است که بر روی انواع فرم‌های بدن نتیجه بخش است. مصرف این قرص با قرص راکوتان به‌صورت هم‌زمان ممنوعیت دارد‌. به علاوه، این قرص از بهترین قرص چاقی صورت محسوب می‌شود که افزایش وزن ۶ تا ۱۵ کیلو در ماه را بدون عوارض و بازگشت به همراه خواهد داشت.

قرص مخمر آب جو
می‌توان قرص مخمر آبجو را با برندهای مختلفی در داروخداروخانه‌‌ها خریداری کرد. کسانی که تجربه مصرف این قرص را دارند از آن به‌عنوان بهترین قرص چاقی یاد می‌کنند. به طور معمول از قرص مخمر آبجو برای رشد مو و سلامت پوست و ناخن استفاده می‌شود؛ اما به دلیل ترکیبات موجود در آن برای افزایش وزن و کمک به بهبود اشتها می‌تواند ایده‌آل باشد.

چگونه چاق شویم؟جبران کمبود وزن

قرص مخمر آبجو هلث اید
قرص مخمر آبجو هلث اید یکی از همان برندهایی است که اشاره کردیم و در داروخانه‌ها می‌توان آن را پیدا کنید. این داروها حاوی ویتامین، مواد معدنی و اسیدآمینه‌های ضروری هستند. در نتیجه علاوه بر اینکه در افزایش اشتها و چاقی تاثیرگذار است در حفظ سلامت پوست و مو نیز مثمرثمر است. همچنین از این قرص در بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش کلسترول و تنظیم قند خون استفاده می‌شود.

قرص مخمر آبجو تاپ لوور ویتارمونیل
این دارو هم مانند دیگر مکمل‌های غذایی که سرشار از مخمر آبجو و ویتامین‌های گروه ب است که در چاقی و افزایش اشتها نقش موثری ایفا می‌کند.

بیماری‌هایی که در اثر کمبود وزن به وجود می‌آیند

امکان بازگشت به وزن قبلی با مصرف بهترین قرص چاقی وجود دارد؟

میبایست به این نکته توجه داشته باشید که مؤثرترین راه برای افزایش وزن مصرف بیشتر غذا در روز و افزایش غذا به برنامه غذایی است. قرص‌های چاق‌کننده سبب افزایش اشتها و تحریک میل فرد به خوردن غذا می‌شود؛ در نتیجه با خوردن حجم زیادی مواد غذایی معده هم بزرگ‌تر و گنجایش بیشتری برای مواد غذایی میابد. اما با قطع مصرف بهترین قرص چاقی هم ممکن است نسبت به قبل کمی اشتهای خود را از دست بدهد.

کدام ویتامین‌ها در افزایش وزن مؤثر هستند؟

برای افزایش وزن و بیشتر شدن اشتها، مصرف قرص ویتامین‌های زینک (همچنین مقاله بهترین زمان مصرف قرص زینک پلاس را نیز مطالعه نمایید)، B12 و ویتامین E بسیار توصیه می‌شود.

سخن پایانی

پیش از مصرف هر نوع قرصی توصیه می‌شود از رژیم‌های غذایی سالم برای افزایش اشتها و دریافت وزن استفاده نمایید. در اگر از این متد نتیجه دلخواه را کسب نکردید، تحت‌نظر پزشک قرص برای چاقی را انتخاب کنید. همچنین بهتر است بدانید که داروهای شیمیایی که عوارض افزایش وزن دارند، تنها برای درمان مناسب هستند و نباید به هدف بالابردن وزن از آن‌ها استفاده کرد.

0 نفر پسندیده اند

(0) دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید