کد تخفیف ارسال رایگان به سراسر کشور
مراقبت و نگهداری از پوست

تینت لب و‌ گونه چیست؟ و کاربردهای آن

تینت لب و‌ گونه چیست؟ و کاربردهای آن

امروزه تینت لب یکی از لوازم آرایشی برای لب‌ها محسوب می‌شود که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. علاوه بر تینت لب، رژ لب حرارتی نیز جز لوازم آرایش پرطرفدار است. کارایی، بافت و ماندگاری تینت لب متفاوت از رژ لب‌های مات، مایع و برق لب است. در صورتی که قصد دارید یک آرایش لب عالی و بی‌نقص داشته باشید و اگر به آرایش لب طبیعی علاقه‌مند هستید، استفاده از پرفروش‌ترین تینت لب‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه در این مقاله میخوانیم
  • تینت لب چیست؟
  • تفا‌وت تینت لب، برق لب و رژ لب چیست؟
  • مزایای استفاده از تینت لب
  • روش و طرز صحیح استفاده از تینت لب
  • عوارض تینت لب
  • سخن پایانی

تینت لب چیست؟

تینت لب، یک محصول آرایشی خاص برای لب‌ها است که دارای پایه‌ای ژله‌ای یا شبیه به آب است. پایداری بالای تینت لب، سبب می‌شود که از آن به عنوان یک محصول آرایشی حرفه‌ای استفاده کنیم. کارایی این محصول، چیزی میان برق لب و رژ لب است؛ به طوری که بخشی از خواص هر یک را داشته و در عین حال به شکلی قابل توجه نسبت به هر دو، طبیعی‌تر به نظر می‌آید.

تینت لب چیست؟

تینت لب حرارتی حالت چسبنده‌ای دارد که پس از تبخیر لایه مایع این محصول آرایشی روی لب‌ها احساس می‌شود. این ماده چسبنده که همان رنگ دانه‌های موجود در مایع پایه تینت‌ها محسوب می‌شود، سبب می‌شود که لب‌های شما درخشان و با رنگ بیشتری ظاهر شود.

 به این شکل شما می‌توانید از دوام طولانی مدت این محصول آرایشی بهره‌مند شده و نیازی نیست که در روز، آرایش لب‌های خود را تجدید کنید. البته تینت لب‌های جدید فرمول ساختار متفاوتی دارد. در حقیقت بافتی شبیه به آب دارند و لایه‌ای روی پوست لب نمی‌افزایند. رنگدانه‌های این محصول به پوست لب نفوذ می‌کند. به طوری که با کشیدن دست روی لب، لایه اضافی احساس نخواهید کرد.

تفا‌وت تینت لب، برق لب و رژ لب چیست؟

برق لب میزان بیشتری روغن و چربی داشته و به طور معمول روی لب‌ها، با یک برق غیرطبیعی ظاهر می‌شود، در حالی که در باره تینت‌ها، با چنین چیزی مواجه نخواهیم بود. رنگ لب به شکلی روی پوست پخش می‌شود که گویا از خود پوست بوده و بعد از گذشت دقایقی و با تبخیر شدن لایه اولیه، کاملا طبیعی به نظر می‌آید.
درباره رژ لب‌های معمولی نیز به همین گونه، وجود یک لایه مجزا روی لب‌ها،  کاملا قابل مشاهده است. همچنین ماندگاری رژ لب‌های معمولی، هرگز به اندازه چیزی نخواهد بود. علت اساسی ماندگاری بیشتر تینت‌ها، همان طور که اشاره نمودیم، نفوذ رنگ آن‌ها به زیر پوست لب و عدم تشکیل لایه اضافه روی پوست لب است.

روش انتخاب کرم مناسب برای پوست چرب

مزایای استفاده از تینت لب

از جمله مزایای و ویژگی‌های استفاده از تینت لب حرارتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. عدم پخش رنگ حین بوسه
  2. رنگ‌های درخشان و در عین حال طبیعی
  3. عدم نیاز به تجدید آرایش لب در طول روز
  4. جلوه طبیعی در مقایسه با رژ لب یا برق لب
  5. ماندگاری عالی حتی در آب و هوای گرمسیری
  6. عدم به جای ماندن رنگ لب روی لیوان، فنجان

روش و طرز صحیح استفاده از تینت لب

شیوه درست استفاده از انواع تینت مانند تینت لب ‌بسیار آسان است. جهت استفاده از تینت لب از برس داخل تیوپ تینت استفاده نمایید و روی لب‌ها بمالید. سپس لب‌های خود را چند بار به هم فشار دهید تا رنگ پخش شود. جهت داشتن ظاهری بهتر و یکنواخت‌تر، مقدار تینت بیشتری روی لب‌های خود بزنید و چند بار لب‌ها را باز و بسته کرده و به هم فشار دهید. شاید بر این باور باشید که استفاده از این محصول به علت مایع بودن آن سخت باشد، اما کافیست که هنگام استفاده نکات زیر را رعایت نمایید:

نخست پیش از استفاده از تینت لب، یک بالم لب یا نوعی مرطوب‌ کننده را روی لب‌های خود بمالید. این کار سبب می‌شود تا لب‌های شما نرم‌تر شود و مایع تینت به سرعت خشک نشود. جهت پیشگیری از رنگ جیغ و پررنگ تینت لب و ظاهری مصنوعی، مقداری از آن را تنها روی لب پایینی خود بمالید و لب‌هایتان را به هم فشار دهید.

 این عمل کمک می‌کند که تینت به طور یکنواخت روی لب‌های شما پخش شود. در صورتی که پس از استفاده از تینت، لب‌هایتان چروک شد، لب‌های خود را با یک دستمال مرطوب پاک کنید تا رنگ اضافی آن از بین رفته و آرایشتان طبیعی‌تر به نظر آید.

عوارض تینت لب

همانطور که بسیاری از افراد نمی‌دانند تینت لب چیست، به همین علت در خرید تینت لب تردید پیدا می‌کنند و بر این باورند که استفاده از این محصول ممکن است عوارض خاصی به دنبال داشته باشد، اما در حقیقت این چنین نخواهد بود.
استفاده از این محصول نه تنها‌ هیچ عوارضی به همراه ندارد، بلکه استفاده از آن، سبب آبرسانی و هیدراته کردن لب شده و از خشکی آن پیشگیری می‌کند. همچنین ظاهری بسیار جذاب به لب‌ها می‌بخشد.

سخن پایانی

اثر لب‌ها در زیبایی چهره بسیار با اهمیت است و شما می‌توانید با استفاده از یک رژ لب یا برق لب خوش رنگ این زیبایی را از آن خود کنید. متنوع ترین وسیله آرایشی در دنیای آرایش به رژ لب‌ها و برق لب‌ها برمی‌گردد. به همین خاطر بسیاری از تولید کنندگان لوازم آرایشی تصمیم گرفتند محصولات تازه تر و جذاب تری را برای زیبایی لب‌ها ایجاد نمایند. یکی از این محصولات فوق‌العاده و مدرن تینت لب است. در این مقاله به بررسی ویژ‌گی‌ها، مزایا و نحوه استفاده از آن‌ها پرداختیم.

 

 

0 نفر پسندیده اند

(0) دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید