کد تخفیف حراج آخرسال آقای دارو
مراقبت و نگهداری از پوست

روش پاکسازی مضاعف (دوگانه) پوست چیست؟

روش پاکسازی مضاعف (دوگانه) پوست چیست؟

مقدمه مطلب؛ روش پاکسازی مضاعف چیست؟

پاکسازی مضاعف پوست دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد! این کار به معنی دوبار تمیز کردن صورت می باشد و یک عمل فوق العاده موثر است. این فرآیند از کشور کره جنوبی سرچشمه گرفته و در چندین سال گذشته در بسیاری از نقاط دنیا رایج شده است. در این مقاله از مجله آموزشی آقای دارو قصد داریم روش پاکسازی مضاعف پوست را نقد و بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

آنچه در مقاله «پاکسازی مضاعف پوست» میخوانیم
  • چرا باید روش پاکسازی مضاعف پوست را امتحان کنیم؟
  • فرایند پاکسازی مضاعف پوست
  • چه نوع پوستی برای پاکسازی مضاعف مناسب است؟
  • توصیه های محصول پاک سازی مضاعف
  • سخن پایانی

چرا باید روش پاکسازی مضاعف پوست را امتحان کنیم؟

پاکسازی یک بخش اساسی از هر پروسه مراقبت از پوست می باشد. در روش پاکسازی مضاعف، از پاک کننده های مختلفی برای انواع مختلفی از کثیفی ها به منظور تمیز کردن عمیق تر منافذ پوست استفاده می شود. پاک کننده های مخصوص چربی برای از بین بردن باقی مانده های آرایش، ضد آفتاب و سبوم (ماده روغنی تولید شده در غدد چربی) بهترین هستند و در قدم اول از پاکسازی مضاعف پوست به کار گرفته می شوند. در قدم بعدی از پاک کننده های مبتنی بر آب استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که پوست کاملاً تمیز و عاری از عرق، سلول های مرده، باکتری ها، آلاینده ها و مواد زائد می باشد.

فرایند پاکسازی مضاعف پوست

  1. یک پاک کننده خوب و مناسب پوست خود را روی صورت تان بمالید. سپس صورت تان را کاملا تمیز کرده و با آب ولرم بشویید.
  2. در قدم بعدی، در حالی که صورت شما هنوز مرطوب است، از یک پاک کننده ملایم تر استفاده کنید. با کمک این پاک کننده حداقل یک دقیقه پوست تان را ماساژ داده و تمیز کنید.
  3. در مرحله سوم، پوست خود را حسابی بشویید و آن را خشک کنید.
  4. در آخرین قدم نیز حتما از یک کرم مرطوب کننده باکیفیت استفاده کنید.

چه نوع پوستی برای پاکسازی مضاعف مناسب است؟

در حالی که بسیاری از متخصصان زیبایی و کارشناسان مراقبت از پوست روش پاکسازی مضاعف را توصیه می کنند، برخی از بیماری های پوستی نیاز به مراقبت ویژه برای این فرآیند دارند. به همین خاطر در مرحله اول، به جای یک پاک کننده روغنی که می تواند آکنه را تشدید کند، از پاک کننده های ضدآکنه استفاده نمایید تا صورت تان خراب نشود. همچنین متخصصان پوست می گویند خانم هایی که آرایش سنگین داشته و یا ساکن شهرهایی هستند که در معرض سطوح بالای آلودگی قرار دارند، ممکن است به صورت ویژه از پاکسازی مضاعف سود ببرند. در مقابل افرادی که به طور منظم آرایش نمی کنند و اغلب در معرض سطوح بالای آلودگی قرار نمی گیرند، ممکن است هفته ای یک یا دو بار از پاک سازی مضاعف استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. افراد مبتلا به اگزما، روزاسه و یا کسانی که پوست های خشک و حساس دارند ممکن است بخواهند به طور کلی از انجام روش پاکسازی مضاعف پوست صرف نظر کنند.

توصیه های محصول پاک سازی مضاعف

در مورد محصولات مراقبت از پوست و پاک کننده ها، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت های حوزه سلامت لیستی از محصولات توصیه شده را ارائه می کنند که البته شاید خیلی هم مناسب شما نباشد. از این رو پیشنهاد می کنیم برای خرید محصولات پاک کننده پوست، کالاهای موجود در فروشگاه آقای دارو را امتحان کنید. شما در این فروشگاه می توانید انواع کرم های مرطوب کننده و سایر محصولات مراقبت از پوست را مشاهده نموده و با بهترین شرایط آن ها را سفارش دهید.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم توضیحات کوتاهی در مورد روش پاکسازی مضاعف پوست ارائه کنیم. گرچه این روش اصلا سخت و دشوار نیست، اما مزایای بسیاری برای پوست افراد به همراه دارد. تنها نکته ای که در این بین باید مدنظر داشته باشید این است که در روش پاکسازی، نوع پوست شما و همچنین بیماری هایی که با آن دست و پنجه نرم می کنید خیلی مهم است. اگر دچار بیماری های پوستی هستید، اصلا این روش را امتحان نکنید. در مقابل اگر پوست چربی داشته و می خواهید کیفیت آن را افزایش دهید، روش پاکسازی مضاعف پوست یک روش بسیار عالی و پربازده می باشد. امیدواریم این مقاله مورداستفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد.

0 نفر پسندیده اند

(0) دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید