کد تخفیف تستوسترون
مراقبت و نگهداری از پوست

روش‌های اساسی جهت این که بدون آرایش زیبا به نظر برسید

روش‌های اساسی جهت این که بدون آرایش زیبا به نظر برسید

اصولا آرایش کردن یکی از علاقه‌مندی‌های خانم‌هاست و زمان زیادی را روزانه برای این فعالیت اختصاص می‌دهند. با این حال، همیشه ممکن نیست آرایش کنید. گاهی اوقات افراط در استفاده از محصولات آرایشی بهداشت پوست را تهدید کرده و منجر به عوارض مختلفی شود. همچنین، به دلایل اجتماعی مانند محدودیت‌های محیط کار، ممکن است قادر به آرایش کردن نباشید. با این حال، به خاطر داشته باشید که چهره بدون آرایش نیز می‌تواند جذاب باشد، تنها لازم است بدانید چگونه بدون آرایش زیبا و جذاب به نظر بیایید.

آنچه در این مقاله میخوانیم
  • چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم؟
  • نکاتی درباره پوست و پوشش
  • سخن پایانی

چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم؟

احتمالا برخی از دختران نوجوان تمایل زیادی به آرایش کردن نداشته باشند اما قصد دارند زیبا و جذاب به نظر برسند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم نمود:

  • به صورت و بدن تان مرطوب کننده بزنید

روزانه میبایست از یک مرطوب کننده خوب برای صورت و بدن استفاده کنید. همچنین حتماً به کرم ضد آفتاب نیز فکر کنید، حتی در روزهای بارانی. شب ها نیز توصیه می‌شود از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست شما نرم و زیبا باشد.

  • ابروهای تان را مرتب کنید

شکل و اندازه ابرو بخشی مهم از صورت هستند و تاثیر قابل توجهی بر ظاهر کلی چهره دارند. شما می توانید با مراجعه به یک آرایشگاه حرفه ای، شکل و فرم ابروهای خود را تغییر دهید و به ظاهر صورت خود جذابیت بیشتری ببخشید.

  • رژیم غذایی

مصرف منظم میوه و سبزیجات می‌تواند به شادابی پوست کمک کند. تلاش کنید قبل از وعده غذایی از میوه استفاده کنید تا پوستی با ظاهر شاداب و زیبا داشته باشید.

چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم؟
  • موهای سالم

برای مراقبت از موهای خود، انتخاب شامپوی مناسب برای نوع مویتان بسیار مهم است. برخی از زنان هر روز با استفاده از شامپو، از نرم‌کننده نیز استفاده می‌کنند که در نتیجه موها به نظر چرب و روغنی می‌رسند.

  • استراحت کافی

حتماً به مدت کافی خواب برید، حدود ۶ تا ۸ ساعت در شب. همچنین، مصرف آب به اندازه کافی بسیار مهم است. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوستی سالم، زیبا و جذاب داشته باشید.

نکاتی درباره پوست و پوشش

  • مژه‌های خود را با انگشت حالت دهید

این روش می تواند باعث دیده شدن چشم های شما به صورت هشیار و درخشان بنظر برسد و همچنین در صورت عدم دسترسی به لوازم مخصوص، می توانید از انگشت خود استفاده کنید. برای این کار، انگشت اشاره خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند به طور نسبی نقش فرم دهنده و فر مژه را ایفا کنند. برای اینکه انگشت خود را خیس کنید، می توانید آن را لیس کنید یا زیر آب کمی در آورده و سپس کار خود را انجام دهید.

زاویه سازی فک و چانه چیست؟

  • از دستمال برای پاک کردن روغن اضافی استفاده کنید

در حالی که پوست شما چرب یا عرق کرده است اما هیچ کرم پودر یا پنکیکی در دسترس ندارید، یک دستمال می‌تواند به شما کمک کند. تخصصی‌های زیبایی می‌گویند که اگر در موقعیتی باشید که هیچ محصول آرایشی در اختیار ندارید، می‌توانید این روش را بر اساس نوع پوست خود امتحان کنید.

در صورتب که پوست شما چرب است، توصیه می‌شود به نزدیک‌ترین دستشویی بروید و یک دستمال کاغذی بگیرید. سپس آن را بر روی پوست خود و مناطقی که فکر می‌کنید چرب هستند استفاده کنید و با آرامی بکشید. این کار به شما کمک می‌کند تا گرد و غبار و چربی‌های موجود را پاک نمایید.

باید به این نکته توجه کنید که این متد تنها یک راهکار موقت است و برای داشتن نتایج بلندمدت و بهتر، استفاده از محصولات آرایشی مناسب بسیار مهم است. استفاده منظم از محصولات مناسب برای پوست چرب می‌تواند به کنترل چربی و جلوگیری از بروز مشکلات مرتبط با پوست چرب کمک کند.

  • اهمیت خوب لباس پوشیدن

پوشیدن لباس دارای تأثیر مهمی بر احساسات شخص درباره خود و نیز نگرش دیگران نسبت به آن شخص دارد. همیشه سعی کنید لباس‌ها و کفش‌هایی را انتخاب کنید که راحتی شما را به همراه داشته باشند. همچنین در هر موقعیت خاص، تلاش کنید لباس مناسب آن موقعیت را پوشیده باشید. 

چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم؟

همچنین بهتر است رنگ لباس‌های خود را طوری انتخاب کنید که با رنگ طبیعی پوستتان سازگار باشد. هماهنگی لباس‌هایتان باعث می‌شود که بیشتر جذاب و زیبا به نظر برسید. همچنین می‌توانید از اکسسوری‌هایی همچون عینک آفتابی، گردنبند، گوشواره، جواهرات ساده و موارد مشابه استفاده کنید تا ظاهر خود را زیباتر کنید.

  • خود را آراسته نگه دارید

جهت آراسته نگه داشتن خود، می‌توانید از یک سالن آرایشی و زیبایی مناسب استفاده کنید و به آنجا بروید تا مانیکور یا پدیکور انجام دهید. همچنین، می‌توانید نوبتی را در آرایشگاه برای اپیلاسیون قرار دهید تا از موهای زائد در بدنتان خلاص شوید. همچنین، اصلاح موهای زائد صورت می‌تواند موجب شادابی بیشتر پوست چهره شما شود. بسته به راحتی شخصی، می‌توانید یکی از روش‌های موجود برای اصلاح موهای زائد صورت را انتخاب کنید.


سخن پایانی

در صورتی که وقت یا حوصله آرایش کردن ندارید، مشکلی نیست؛ زیرا در سال‌های اخیر، صورت‌های طبیعی یا نچرال، بسیار محبوب شده‌اند و همه جا مشاهده می‌شوند. زمانی که به عادت بدون آرایش بودن عادت ندارید و مجبور به بیرون رفتن بدون آرایش می‌شوید، می‌توانید خلاقیت خود را به کار بگیرید. مهم نیست که به چه دلیلی بدون آرایش هستید، تنها نکته مهم آن است که می‌توانید در بیشتر موقعیت‌ها وضعیت مناسب داشته باشید.
 

 

0 نفر پسندیده اند

(0) دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید