خرید قسطی با اسنپ پی ارسال رایگان به سراسر کشور
مراقبت و نگهداری از پوست

نحوه کار میسلار واترها چگونه است؟

نحوه کار میسلار واترها چگونه است؟

یکی از موثرترین روش‌های مراقبت از پوست، زدودن مواد آرایشی، آلودگی‌های محیطی و تعریق و چربی‌های اضافی از روی آن است. در راستای این هدف مواد پاک کننده بسیاری تولید شده است که برخی از آن‌ها تنها برای اهداف خاصی مثمرثمر بوده و کاربرد محدودی دارند، از طرفی به دلایل فراوان، همیشه امکان استفاده از آب و ژل های شستشو برای ما فراهم نیست؛ در نتیجه استفاده از یک پاک کننده قوی و در عین حال بدون عوارض جانبی می‌تواند به ما کمک کند تا در هر موقعیتی پوستی شاداب، تمیز و زیبایی داشته باشیم.

آنچه در این مقاله میخوانیم
  • میسلار واتر چیست؟
  • میسلار واتر برای انواع پوست
  • طریقه مصرف میسلار واتر
  • کاربردهای میسلار واتر
  • سخن پایانی

میسلار واتر چیست؟

این ماده یک پاک کننده صورت است که به از بین بردن چربی اضافی و آلودگی‌ها از روی پوست کمک می‌کند و سبب داشتن پوستی نرم و زیبا می‌شود. آب میسلار متشکل از میسل یا ذراتی بر پایه روغن می‌باشد.
میسلار واترها آلودگی‌ها و مواد اضافی را به خود جذب نموده و پوست فرد را پاکسازی می‌کنند. میسلار واتر یک محلول پاک کننده با عملکردهای بسیار است و می‌تواند انواع محصولات آرایشی اعم از  کرم‌های فونداسیون صورت و محصولات آرایشی چشم را پاک نماید. به علاوه، عرق و چربی اضافی پوست را هم می‌زداید. اگرچه محصولات بهداشتی مراقبت از پوست و پاک کننده‌های مواد آرایشی از هم مجزا هستند اما با استفاده از میسلار واتر در واقع می‌توان با یک تیر دو نشان زد.

میسلار واترها

میسلار واتر برای انواع پوست

این محلول فوق‌العاده برای انواع مختلف پوست با فرمولاسیون های متفاوت به تولید انبوده رسیده است و برای انواع پوست کاربرد دارند. به ویژه میسلار واتر برای پوست‌های مستعد آکنه بسیار موثر است. این محلول به هیچ عنوان سبب خشکی پوست نمی‌شود و باقی مانده آرایش را از روی پوست پاک می‌نماید.

طریقه مصرف میسلار واتر

یکی از علل جذابیت میسلار واترها آسان بودن استفاده از آن‌هاست. این موضوع برای افرادی که دارای مشغله بسیاری هستند بسیار حائز اهمیت است. میسلار واتر در این مواقع بسیار کارآمد و موثر است؛ چرا که علاوه بر کارایی چشمگیر پس از استفاده نباید شست و شو‌ نمود و تنها با آغشته کردن یک پد یا تکه ای پنبه و کشیدن آن بر روی صورت در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید تمامی آرایش صورت خود را تمیز نمایید و با خیال راحت به خواب بروید.

 البته باید به این نکته توجه داشت که نمی‌توان این نوع پاک کردن آرایش را به طور دائمی استفاده نمود؛ بلکه پیشنهاد می‌شود برای پاک کردن پوست خود زمان بیشتری اختصاص دهید تا از مشکلات آینده پوست خود را حفظ نمایید. بهتر است جهت پاک کردن چشم‌ها و لب‌ها توسط میسلار واتر پد را به مدت چند ثانیه روی چشم یا لب نگه دارید تا مواد آرایشی کاملا جذب شوند و نیازی به محکم کشیدن پد و آسیب زدن به چشم و لب نباشد. پس‌ از عبور از این مرحله مشاهده خواهید کرد که چه نقش بی‌نظیری محافظت از پوست ایفا می‌کند.

درباره این محلول‌ باید به این نکته توجه داشت در صورتی که یک روز آرایش نکرده‌اید بر این باور نباشید که حتما نباید از میسلار واتر استفاده نمایید. همه ما چه آرایش داشته باشیم و چه نداشته باشیم در معرض آلودگی‌های محیطی هستیم که پوست این آلودگی‌ها را جذب می‌کند و میبایست در انتهای روز آن‌ها را از پوست پاک کنیم. این محلول ویژه جهت زدودن آلودگی از پوست صورت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین علت آقایان نیز در صورت داشتن فعالیت بدنی بالا می توانند جهت پاک کردن پوست خود از میسلار واتر استفاده نمایند.

کاربردهای میسلار واتر

کاربردهای میسلار واتر

  • پاک کردن آرایش

میسلار واتر قادر است هر نوع آرایش غلیظی را مخصوص آرایش‌هایی که دارای مواد روغنی هستند فقط در چند دقیقه پاک‌‌ نماید. از این لحاظ نوع عملکرد پاک کننده فوق همانند تونر می‌باشد. با توجه به ساختار ملایم آن، می‌توان برای پاک کردن آرایش، چندین پشت سر هم از آن بهره برد.

  • تمیز کردن صورت در هنگام‌ صبح

جهت تمیز کردن یک پوست نرمال (نه خشک‌ و نه چرب) باید هر روز صبح و شب آن را شستشو داد. گاهی این کار برای برخی افراد سخت به نظر می‌رسد که هر روز دو بار صورت خود را با آب شست‌وشو دهند. در نتیجه استفاده از میسلار واتر می‌تواند یک گزینه مناسب برای این افراد باشد؛ چرا که سریعا و بدون اینکه نیاز به آب داشته می توان صورت خود را حتی در رختخواب از هرگونه آلودگی پاک‌‌‌‌ کرد. برخی افراد جهت مراقبت از پوست خود، شب‌ها از انواع ماسک‌ها و سرم‌ها بهره می‌گیرند.

  • پاکساری براش‌های آرایشی

از کاربردهای مهم و اصلی دیگر میسلار واتر، می‌توان به تمیز کردن براش‌های آرایشی اشاره نمود. جهت انجام این کار ابتدا باید مقداری از این پاک کننده را در ظرفی ریخته و سپس براش را در آن قرار داد. در نتیجه به کمک یک حوله یا پارچه نرم به راحتی چربی و مواد آرایشی سطح آن را تمیز کرد.

  • شاداب نمودن پوست

از دیگر کاربردهای میسلار واتر، می‌توان به داشتن پوستی شاداب، درخشان و سالم اشاره کرد. میسلار واتر قادر است رطوبت پوست را تامین کند. اغلب افرادی که آرایش و گریم غلیظ دارند، ممکن است در طول روز با احساس گر گرفتگی و گرمای زیاد مواجه شوند. در این موقعیت می‌توان مقداری میسلار را به پنبه آغشته نمود و به صورت ضربه به روی پوست زد تا رطوبت مورد نیاز پوست به آن جذب شود. در حقیقت این متد، هیدراته نمودن سریع پوست بشمار می‌رود.

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم میسلار واتر، این محلول فوق‌العاده را بررسی نماییم. به کاربردها و مزایای آن پرداختیم. به طور کلی از این محلول بی‌نطیر می‌توان در جهت پاک نمودن پوست از هر گونه مواد آرایشی و‌ آلودگی استفاده نمود. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شوند.
 

0 نفر پسندیده اند

(0) دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید