hairtamin خرید اول از آقای دارو
مراقبت و نگهداری از مو

نکاتی که باید قبل از اکستنشن مو بدانید

نکاتی که باید قبل از اکستنشن مو بدانید

 مو‌های پرپشت و بلند، آرزوی خیلی از افراد است، به خصوص خیلی از آن‌هایی که ظاهر چهره‌شان برایشان حائز اهمیت است و معمولا با بلند کردن موی خود احساس زیبایی بیشتری دارند؛ مثل بازیگران هالیوود.اما هنرپیشه‌های هالیوودی  موهای پرپشتی دارند، از اکستنشن مو استفاده می‌کنند. آیا این کار عارضه‌ای برای افراد ندارد یا  در درازمدت باعث ریزش موی آن‌ها نمی‌شود؟ در ادامه به این سوال ها پاسخ می‌دهیم.

آنچه در این مقاله میخوانیم
  • اکستنشن مو چیست؟
  • اکستنشن مو مناسب چه افرادی است؟
  • آیا اکستنشن مو دردناک است؟
  • نکاتی که قبل از انجام اکستنشن مو باید به آن‌ها توجه کرد
  • سخن پایانی

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن،به مو‌های اصلی متصل می‌شود تا قد مو و حجم مو را بیشتر کند.اکستنشن مو انواع مختلفی دارد، برخی از آن ها ارزان قیمت هستند و برخی از آن ها از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند. انواع گران‌تر که ظاهری زیبا و طبیعی‌تر هم دارند از مو‌های واقعی و طبیعی تهیه شده‌اند.

  • اکستنشن مو طبیعی

اگر کسی خواهان انجام اکستنشن است، در اولین انتخاب به سمت اکستنشن مو طبیعی می‌رود. یکی از روش‌های انجام اکستنشن به روش طبیعی است که موها به صورت دسته‌ای توسط رینگ یا حلقه های خاصی به موهای کف سر اضافه می‌شوند و موهای افراد را بلند تر و پر پشت تر نشان می‌دهند. از روش‌های دیگر اکستنشن مو ،میکرو لینک است که این روش نیز با استفاده از موی طبیعی انسان انجام می‌شود که به آرایشگاه های مردانه و زنانه فروخته می‌شود. 

اکستنشن مو مصنوعی
  • اکستنشن مو مصنوعی

 اکستنشن مو مصنوعی یکی دیگر از روش های اکستنشن مو است. موهای مصنوعی در این روش می‌تواند به کف سر وصل شده و در مواقع لازم جدا شوند.

بهترین زمان مصرف قرص زینک پلاس

اکستنشن مو مناسب چه افرادی است؟

برخی افراد فکر می‌کنند اکستنشن مو فقط مخصوص بلند کردن و پرپشت کردن موی خانم ها است اما افرادی که مو‌های نازک و کم‌پشتی دارند هم می‌توانند به کمک این روش موهایشان را پرپشت تر و ضخیم تر کنند.

آیا اکستنشن مو دردناک است؟

خیر، یک روز پس از انجام اکستنشن مو به دلیل افزایش وزن موی اضافه شده ممکن است کمی احساس ناراحتی کنید. اولین شب نیز خوابیدن برای افراد کمی دشواری‌هایی دارد، اما به‌تدریج به آن عادت می‌کنید.

نکاتی که قبل از انجام اکستنشن مو باید به آن‌ها توجه کرد

انواع مختلفی از اکستنشن مو وجود دارد. افرادی که رو موهای خود حساس هستند، بهتر است از اکستنشن‌های گیره‌ای استفاده کنند. این مدل اکستنشن‌ها به سرعت بلندی و حجم موها را افزایش داده و کمترین آسیب را به موها می‌‌رسانند. همچنین به راحتی از سر جدا می‌شوند.

نتیجه‌ی کار بستگی به قیمتی که پرداخت می‌شود دارد. اکستنشن‌های خوب و باکیفیت، ارزان نیستند. همچنین پس از نصب موها، مراقبت از آن حائز اهمیت است و با مشاوره‌ی آرایشگر باید مشورت کرد و حتما باید از محصولات مراقبتی مناسب استفاده کرد تا اکستنشن‌ها ماندگاری بالا داشته باشند.

برای داشتن اکستنشن‌های مو نیاز نیست ساعات بسیار طولانی را در آرایشگاه صرف کرد. در سال‌های اخیر به دلیل افزایش محبوبیت اکستنشن‌های مو، پیشرفت‌های زیادی به وجود آماده است که باعث سریع‌تر و آسان‌تر شدن روند انجام اکستنشن می‌شوند. البته زمان لازم برای انجام اکستنشن مو بستگی به مدل و روشی که هر فرد انتخاب می‌کند هم دارد.

اکستنشن‌های مو نیاز به مراقبت و توجه زیادی دارد. اگر از اکستنشن‌های چسبی یا دوختنی استفاده کنید، باید وقت بیشتری برای شستن، خشک کردن و حالت دادن به آن‌ها بگذارید و هرگز اکستنشن‌ها را خیس رها نکنید؛ زیرا در گذر زمان ممکن است شل شوند و یا باعث ایجاد چسبندگی شوند؛ بنابراین ماندگاری آن‌ها نیز کاهش می‌یابد.

استفاده از اکستنشن‌های موی طبیعی

از مزایای استفاده از اکستنشن‌های موی طبیعی و هم‌رنگ با موهای خودتان این است که این موها کاملا با موی سر شما ترکیب خواهد شد و اصلا غیرطبیعی به نظر نخواهد رسید. اکستنشن‌های مو فقط برای بلند کردن موها نیست، بلکه بیشتر خانم‌ها برای حجم دادن به موهایشان از اکستنشن‌های مو استفاده می‌کنند. هرچه‌قدر موهای افرادپرتر و سالم‌تر به نظر برسند، چهره‌ی شما زیباتر و جوان‌تر دیده می‌شود.

سخن پایانی

اکستنشن مو یکی از روش‌های جدید و پرطرفدار برای ایجاد تغییر در ظاهر افراد به شمار می‌رود. از جمله فواید اکستنشن مو حجم دادن بسیار بالای  موهای افراد است. به کمک اکستنشن مو به راحتی می‌توان موهای افراد را بلندتر و پرحجم تر کرد و نباید زمان زیادی را برای بلند کردن موها صرف کرد.

0 نفر پسندیده اند

(0) دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید